2013. július 20., szombat

Nyolcadik rész- A szomszéd

Meghoztam az új részt! Egy kicsit ez unalmas rész lett, de ígérem, hogy a kilencedik rész már esemény dúsabb lesz. Kérem, aki olvassa, vagy elolvasta ezt a részt, az írjon kommit, hogy tudjam h elolvasta, vagy tegyen egy pipát a bejegyzés végén. Esetleg a chatre is lehet véleményt írni. Ezt fontos lenne tudnom. Ha nem tetszik, azt is megírhatjátok, nem harapok és nem nem tetszhet mindenkinek. :)

/Niall szemszöge/
Már péntek délután hazaengedtek, még pihenhetek egy hetet otthon, utána suli. Rágondolni is rossz. David leellenőrizte, hogy tanultam-e és mikor meglátta, hogy ki sem nyitottam nagyon mérges lett. Anya sajnos neki adott igazat, így a délutánt tanulással kellett töltenem. Mivel a szobámban nincs íróasztal, így az étkezőben pótoltam be a lemaradásaimat. Annyit írtak egy hét alatt, hogy az hihetetlen, mindjárt leszakad a kezem. Láttam, hogy anya sütit csinál, felálltam és néztem hogyan csinálja.
-Mit szeretnél, kisfiam?
-Segíteni.
Közben beleettem a nyers sütitésztába.
-Menj vissza írni! Le vagy maradva, mert felhalmoztad.
-De már leszakad a kezem a sok írástól.
-Akkor segíts, ha gondolod!
-Jó, de előbb elpakolok innen. Amúgy mikor lesz kész a szobám?
-Remélem minél hamarabb, holnap jönnek dolgozni.
Este mind a négyen közösen vacsoráztunk, már alig vártam a sütit. Mikor megettem mindent, megszólaltam.
-Akkor jöhet a süti!
Már szinte kiabáltam örömömben, minden szem rám szegeződött. Emma el is nevette magát.
-Nem Niall! A sütiből csak holnap ehetünk!
Mondta anya mosolyogva, ő is nagyon jól tudja, hogy imádok enni, főleg az édességeket tartom előnyben.
-De miért? Hisz már készen van.
-Akkor is holnap!
Vacsora után elmentem zuhanyozni, majd megvártam, míg mindenki elvonul. Lementem a konyhába és elkezdtem keresni a sütit. Először a szekrényben neéztem meg, de végül a hűtőben találtam meg. Sajnos nem volt még felszeletelve, így ki kellett szednem, majd a fiókból egy kést szedtem elő. Hallottam, hogy valaki jön, ekkor gyorsan letakartam és visszatoltam a hűtőbe a sütit, de sajnos lebuktam. David állt a konyha ajtóban és megköszürölte a torkát, miközben keresztbe fonta a karját a mellkasán.
-Niall Horan mit csinál itt ilyenkor?
-Csak megéheztem! Muszáj ennem valamit.
Odalépett a hűtőhöz, amit ki is nyitott, majd belenézett a süteményes tálba, utána az asztalt bámulta, amin a kés feküdt, amit egy perce szedtem elő.
-A süteményt akartad ellopni!
Elkezdett anyának kiabálni, hogy jöjjön le.
-Maura! Gyere ide!
Mjad felém fordult.
-Menj fel! Nem lett érthetően megmondva, hogy csak holnap ehetsz a sütiből? Komolyan ennyire érthetetlen vagy?
Szinte már kiabált velem, kissé összerezzentem. Anya hamarosan megjelent a konyhában.
-Mi történt David?
-A fiacskád el akarta lopni a sütiket! Komolyan, mint egy 5 áves! Most minden édességet dugdosni kell? Azt hittem a gyerekek felnőttek, de tévedtem!
Kicsit rosszul esett, hogy David így beszél rólam, reméltem, hogy anya nem fog összeszidni.
-Niall, ennyire nem bírod ki? Azt hittem ebből már kinőttél!
Végül nem üvöltötte le a fejem szerencsére.
-Ugye nem kell eldugnom, mint amikor kicsi voltál?
-Nem kell, anya! Kibírom holnapig! Jó éjszakát!
Felszaladtam a szobámba, már ha ezt lehetne annak nevezni, akkora kupi volt benne, hogy én is alig fértem el. A ruháim, a könyveim és a füzeteim szanaszét hemperegtek a földön. Nem tehetnek nekem szemrehányást, mert itt nincs semmi, ahová elkapolhatnék. Egy kicsit még gépeztem, beszélgettem az ír barátaimmal. Azt akarták, hogy holnap utazzak el ida, mert nagy partyt szeretnének nekem szervezni a szülinapomra. Azonnal igent mondtam, reméltem, hogy anya elenged. Majd valakinél ott alszom. Másnap reggeli közben meg is kérdeztem róla anyát.
-Figyelj anya! Az ír barátaim meghívtak, ezért ma elmegyek.
-Írországba?
-Nem! Olaszországba! Hová máshová? Persze, hogy Írországba!
-De tudod, hogy beteg vagy! Maradj csak itt! Máskor is el tudsz oda menni.
-Most lesz a szülinapom és 18 éves leszek!
-Megünnepeljük itt!
Ez vicces, az anyámmal ünnepeljem a 18. születésnapomat? Nem vagyok már ovis. Inkább otthon maradok, mint, hogy anyéval menjek el bulizni. Itt meg nincsenek haverjaim nagyon, szinte csak Emmelie és Safura, de őket még alig ismerem. Mégis csak jobb lenne az ír barátaimmal lenni.
-Jaj, anya! Az nem ugyanolyan!
-Fogd be a szád, Niall! Ha anyád nem enged el, akkor itt maradsz! Megértetted?
David szólt közbe, elegem volt, hogy mindenki belepofázik, inkább hallgattam, hátha mégis elenged anya.
-Ha nem lennék beteg, elmehetnék?
-Igen, de csak hétvégére. Ehetsz süteményt, hisz annyira vártad.
Be is vágtam a részem, nagyon finom volt. Az idő megint csak pocsék volt, esett az eső, nem lehetett semmit se csinálni. Bekapcsoltam egy ír táncos DVD-t, azt kezdtem el nézni, de nem tartott sokáig a nyugalmam, mert Emma belém kötött.
-Mi ez a szar, Niall?
-Ez nem szar. Ez ír tánc.
-Kapcsold ki, mert kezdődik a puxer!
-Nem nézzük azt a hülyeséget!
-És ezt? Ez egy értelmetlen szarság! Ír tánc! Nevetséges vagy!
Kikapcsolta, ekkor én felálltam és kikaptam a kapcsolót a kezéből. El akarta vennu, de én nem hagytam, szinte már a földön fetrengtünk és egyszercsak megjelent anya.
-Mi a fenét csináltok, gyerekek?
Emma felpattant, azonnal árulkodni kezdett.
-Ez nem engedi, hogy nézzem a puxert, mert a hülye ír táncát nézi!
-Niall! Hagy nézze meg a puxert!
-De anya, te támogatod ezt a hülyeséget?
-A puxer az egy nagyon jó rajzfilm, én is szoktam nézni. David, kezdődik a puxer! Az ír táncot később is lehet, majd nézem veled, mert nekem is hiányzik Írország.
Nem gondoltam volna, hogy anya is rászokik erre a baromságra. Mind a hárman leültek és nézték a puxert.
-Anya, te miért nézed ezt?
Még mindig nem akartam beletörődni, hogy rászokott.
-Jaj, kisfiam! Szerinted meg bírtam állni, hogy ne nézzem, mikor már ezer éve itt élek? Teljesen elangolosodtam.
Ezt nem hiszem el! Anya letagadja a származását? Ki is borultam ezen a mondatán.
-Anya, hogy mondhatsz ilyet?
-Csak vicceltem, ne vedd már komolyan!
-Jó puxer nézést! Majd jövök!
Elmentem onnan, fogtam az esernyőmet és elmentem egyet sétálni. Pont akkor jött ki a szomszéd, egy 35 év körüli férfi. Látott engem kijönni, és mivel ismeretlen voltan voltam a számára, leszólított, hogy megérdeklődje ki vagyok.
-Most költöztél ide, te szőke?
Nála is esernyő volt, közelebb léptem hozzá.
-Igen. Eddig apámnál laktam, de most anyához költöztem.
-Maura fia vagy? Tudod, aki Daviddal él és van egy lányuk.
-Igen, de ő csak David lánya, anyáé nem.
-És te Írországban laktál vagy hol a bánatban?
-Igen, de honnan tudtad, hogy ír vagyok?
-Mivel Maura is az, így gondoltam te is az vagy, ha már az ő fia vagy. Apádat nem ismerem.
-Jól gondoltad.
-Most merre mész?
-Céltalanul, nem nagyon vannak itt barátaim, a suliban is gyűlölnek.
-Hülyeség céltalanul sétálni! Üljünk be valahová és beszélgessünk egy jót. Legalább megismerjük egymást.
Végre valaki, aki beszélgetni szeretne velem, elmentem vele, beültünk a mekibe. Jó sok mindent vettem magamnak, ő meg csak eléggé meglepetten nézett rám.
-Jézusom! Ezt mind megeszed?
-Nekem ez semmiség.
Tátva maradt a szája.
-Meg sem látszik rajtad. Hová teszed ezt a sok kaját?
-Nem tudom, de imádok enni!
-Amúgy Johni Taylor vagyok, de mindenki csak Mániás embernek hív.
-Niall Horan. De miért vagy te Mániás ember?
-Különböző mániáim vannak. Most jelenleg a horoszkóp és a születés.
Fura egy fazon volt, az biztos, de örültem neki, hogy szóba állt velem.
-Az király! És mi a horoszkópod?
Hülyeségnek tartottam, de ha már ez a mániája, megpróbáltam a kedvében járni.
-Ikrek és 1976. május 29-én születtem. Neked mikor van a szülinapod?
-Szeptember 13, vagyis kedden lesz.
-Akkor bizonyára tisztaság és rend van a szobádban.
Ezt meg honnan a fenéből vette? Az én szobámban rend és tisztaság? Úristen, ha látná a mostani szobám. De még Írországban sem tudtam rendet tartani. Ezen nevetnem kellett.
-Rend és tisztaság a szobámban? Ezt honnan vetted? Úristen!
Anya biztos nem mondhatott ilyet, mivel ez nem is igaz, de biztos csak fényezni akart. De így?
-Én mindent tudok.
Felelte magabiztosan.
-Pedig nem, mert ez nem igaz. Csak látnod képe a mostani szobámat, elájulnál!
-Ne mondd, hogy kupis vagy! Ezt nem hiszem el!
-És még miket mondott rólam anyám? Furcsa, hogy ilyeneket állított rólam.
-Nem, anyukád nem mondott rólad semmit, csak azt, hogy Írországban élsz az apáddal. Ezért mondom csak ezt, mert a horoszkópod ezt írja.
-Jó, akkor elég nagy baromságot ír, mert az én szobámban nagy kupi van.
-Jut eszembe! Van egy ír ismerősöm, mi lenne, ha eljönnél velünk ma este bulizni?
-Az király lenne! Kíváncsi vagyok az ír ismerősödre. Férfi vagy nő?
Ez már jól hangzik, és lesz egy honfitársam is, remélem jó fej az illető.
-Nő, de nem való hozzád, mert ő már 30 lesz. Te hány éves leszel?
-18. És te?
-Én 35 múltam, de téged kevesebbnek néztelek.
Mikor megettünk mindent és jól kibeszélgettünk magunkat, távoztunk a Mekiből. Én hazamentem, megbeszéltük, hogy este 8-kor találkozunk a kijáratnál.
-Niall, akarod nézni az ír táncot?
Anya ezzel fogadott, amikor beléptem az ajtón, már nem volt kedvem hozzá.
-Nem anya! Nem akarom!
Válaszoltam neki, miközben kinyitottam az esernyőmet száradni. Este lementem, de előtte megmondtam anyának, hogy elmegyek bulizni a szomszéddal, nehezen bár, de elengedett.  David húzta a száját, de az baromira nem érdekelt. Beültünk Mániás ember kocsijába és a szórakozó hely felé vettük az irányt. Kicsit csalódtam a helyben, mert ez inkább egy étterem volt. Ez nekik a bulizás? Nem tettem megjegyzést, mert már alig vártam, hogy megismerjem az ír nőt. Benne nem csalódtam, ő gyönyörű, hosszú barna haja van és ragyogó kék szemei. Azt hiszem belé szerettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése